هاست لینوکس دادگاه مجری فارسی وان/عکس مدرسه شبنم فرشاد جو/نوستالژی سحر جعفری جوزانی/سلفی بهنوش بختاری
فرهنگی ، ادبی ، اجتماعی
دادگاه مجری فارسی وان/عکس مدرسه شبنم فرشاد جو/نوستالژی سحر جعفری جوزانی/سلفی بهنوش بختاری
چهار شنبه 1 مهر 1394 ساعت 23:6 | بازدید : 1971 | نویسنده : علی عابدینی | ( نظرات )

دادگاه مجری فارسی وان/عکس مدرسه شبنم فرشاد جو/نوستالژی سحر جعفری جوزانی/سلفی بهنوش بختاری

 

اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیررو کرده و گلچینی از آنها را در یک بسته قرارداده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

 
بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.
 
 
 
امیر نوری تصویری از پشت صحنه ی محله گل و بلبل را در صفحه ی اینستاگرامش منتشر کرده است.  
 
 
 
 

سحر جعفری جوزانی عکسی نوستالژی به همراه بازیگران همراه خود در سریال باغ مظفر و قهوه تلخ را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است. امیر مهدی ژوله که در تصویر مشاهده می کنید از نویسندگان سریال های مهران مدیری است.
 
 
 

 
در حاشیه ی بازی استقلال و نفت علی صالحی عکسی از خود و امید غفارمنش را از سکو های استادیم آزادی در اینستاگرامش منتشر کرده است. اینطور که مشخصه این هنرمند از طرفداران تیم استقلال است.
 
 

 جواد کاظمی به همراه کریم باقری که از پیشکسوتان تیم پرسپولیسه عکسی یادگاری را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
 
 
 

 
شبنم فرشاد جو بازیگر تلویزیون عکسی رو از روز اول مدرسه رفتنش در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.
 
وی زیر پستش نوشته : ساعت 7 صبحه و روز اول مهره. من دارم به بابا نگاه می کنم و مامان داره از من عکس می گیره.
 
 
 

حسام نواب صفوی در اعتراض به توهین مجری شبکه فارسی 1 به ایرانیان با انتشار پستی در صفحه شخصیش اینطور نوشته که : شما دست از سر ایران بردارید، مملکت بزرگی می شود. کمال الملک،علی حاتمی. مردم غيرتمند ايران :در خصوص قولي كه به شما دادم شكايتي توسط عده اي از مردم ايراني تنظيم گرديد وعليه شبكه فارسي١ وتوهين بزرگي كه توسط مجري اين شبكه آقاي سينا ولي الله. نام پدر ناصر: به كد ملي:٠٠٧٢٧٦١٤٣١ به ايران شد، در قوه قضاييه ثبت گرديد.
 
نامبرده ميتواند در دادگاه حاضر و از خود دفاع نمايد به اين شبكه توصيه ميكنم دست از توهين به مردم و پخش سريالهاي مستهجن براي نشانه گرفتن بنيان خانواده ايراني دست بردارد توضيحا اين شكايت سياسي نيست و توسط مردم و در دادسرايي رسيدگي ميشود كه از جرائم سياسي كاملا جداست. پس اميدواريم كه زودتر نامبرده و عوامل تهيه اين توهين در دادگاه ايران حضور يابند و اينقدر دم از وطن پرستي نزنند، اينجانب كه افتخار وكالت ملتم را بعهده گرفتم با وكلاي بين الملل تا هر جا كه باشند خواهيم آمد و مسلم بدانيد شخصي كه ميخواهد تابعيت كشور ديگر را كسب كند بايد فاقد سوء پيشينه باشد و اگر شكايت يك ملت در بين باشد تابعيت دوم آنها سلب خواهد شد پس بدانيد اگر شما نياييد من و همكارانم دنبال شما خواهيم آمد پس براي آخرين بار مي گويم دست از سر مردم كشور من برداريد .فرزند خاك مقدس ايران.
 
 
 
 
 

احسان کرمی با شروع هفته ی دفاع مقدس عکسی از پسری جوان رو در اینستاگرامش منتشر کرده و نوشته :
برادر نوجوونه،برادر غرق خونه 
برادر كاكلش آتش فشونه
آخرشهريور سالروز شروع ديوانگي صدام و مردانگي پدران ما...نميرود از ياد
پي نوشت:
اين عكس عزيز را از صفحه دوست هنرمندم هومن جاويد برداشتم
 
 
 
 

بهشاد مختاری بازیگر تلویزیون عکسی رو از پشت صحنه ی لوکیشن مجموعه دست به نقد منتشر کرده.
 
وی نوشت : یه شب خوب در کنار رفقای قدیمی، لوکیشن مجموعه دست به نقد.
 
 
 

حمید بعیدی نژاد اولین عکس از سفر خود به سازمان ملل رو منتشر کرده است.
 
وی نوشت: ديروز بعد از ظهر در قالب هيات آقاي دكتر ظريف وارد نيويورك شديم. مقر سازمان ملل متحد در نيويورك همانطور كه مي دانيد در جزيره منهتن قرار دارد كه مهمترين جزيره اين ايالت است.
 
 

حسین ماهینی در حاشیه بازی ملوان و پرسپولیس که از سوی طرفداران سوء تفاهم هایی پیش آمده بود، با انتشار پستی در اینستاگرام توضیحاتی رو به کاربران داده است.
 
وی نوشت: سلام خدمت همگی.لازم دونستم یه سری مطلب رو عنوان کنم.
من ابرو و اعتبار خودم رو ذره ذره جمع کردم و تحت هیچ شرایطی هم حاضر نیستم از دستش بدم چون خودم رو بیشتر هرچیزی دوست دارم.
یه سری دوستان که بعد بازی عنوان کردن من به عمد نخواستم توپ مهدی رو بگیرم لطفا یک بار دیگه صحنه ی گل رو ببنین و بعد منو متهم کنن به خیانت کاری، من تو هر تیمی بودم با جون و دل براش بازی کردم و الانم که تو ملوان هستم با تمام وجودم اینکارو میکنم و خدا خودش شاهده.
اگه مهدی هم از من تشکر کرده بخاطر حرفهای بعد اخراجشه که رفتم بهش گفتم حق نداری مصاحبه جنجالی کنی و خودتو ببری تو حاشیه.
همینطور که تا الان ملوان بالا جدول بوده از این به بعد هم خواهد بود حتی رده های بالاتر.
 
 

مهراب قاسم خانی از طرفداران همسرش خواست تا از طریق صفحه اینستاگرام به دوست قدیمی اش علی مسعودی توهین نکنند.
 
قاسم خانی در این پست نوشت:
 
خوب بالاخره اين دو تا مسابقه هم تموم شد و امير و على موفق شدن برن به مرحله بعد. انصافاً اكثريت مردم هم نشون دادن كه فرهنگ و جنبه و صلاحيت چنين مسابقه جذاب و شاد و هيجان انگيزى رو دارن... ولى اين وسط يه اقليتى هم وجود داشتن كه بدون اين كه بخوان به ما خيلى چيزا ياد دادن. بهمون نشون دادن كه افراط چه تصوير زشتى داره و آدمها وقتى از فرهنگ و انسانيت و عقل فاصله ميگيرن چه رفتار هاى خجالت آورى انجام ميدن. باعث شدن كه ما در موقعيت هاى مشابهى كه ممكنه در آينده پيش رومون قرار بگيره احتياط بيشترى بكنيم. پس بياييد تشكر كنيم از اين جماعت كه شايد تونستن به شيوه "ادب از كه آموختى..." ما رو تبديل به انسان هاى بهترى بكنن
 
پ.ن اول: ممكنه شانس و اقبال باعث بشه كه بازيگرى در يك مقطع كوتاه بدرخشه و مورد توجه قرار بگيره، ولى وقتى ميبينيد كه بازيگرى سالها در اوجه مطمئن باشيد كه لياقت و توانايى اين جايگاه رو داشته. امين حيايى از نظر من چنين بازيگريه. شما ميتونيد دوسش نداشته باشيد يا از بعضى از انتخاباش راضى نباشيد ولى نميتونيد منكر توانايى و استعدادش بشيد و همين توانايى و تداوم كافيه كه امين بازيگرى باشه كه شايسته احترام و تقديره. از همه اينها گذشته امين براى من يه دوست خيلى خوبه و همكاريمون توى فيلم "سن پطرزبورگ" يكى از بهترين تجربه هاى دوران كارى منه
 
پ.ن دوم: على علاوه بر اين كه همكار منه، دوست چندين ساله من هم هست و من خيلى خجالت ميكشيدم وقتى بعضى ها از صفحه من و به طرفدارى از همسر من استفاده ميكردن كه به دوست خوب من توهين بكنن. به نظر من على توى مسابقه آخرش يه اجراى خيلى خوب و جذاب و موفق داشت. اين كه شما بتونيد داستانتون رو به اون خوبى براى مخاطب تصوير سازى كنيد نشون دهنده استعداد و هوش بالاى شماست
 
پ.ن سوم: خسته نباشيد ميگم به شقايق كه واقعاً اجراش رو خيلى دوست داشتم و بهش افتخار ميكنم و تبريك ميگم به امير كه باهوش و دوست داشتنى و خلاقه و از همه مهم تر تونسته از حريفى قدرتمند و محبوب به اسم امين حيايى رد بشه
 
پ.ن چهارم: خسته نباشيد اصلى رو ميگم به رامبد و همه گروه خندوانه كه موفق شدن اين همه هيجان و انرژى و لذت رو به جامعه بدن كه به نظرم خيلى كار ارزشمنديه
 
پ.ن پنجم: خيلى خوشحالم كه الان دو تا فيلمنامه نويس داريم در چهار نفر نهايى و اميدوارم سجاد هم بهشون اضافه بشه كه باعث بشه كه تهيه كنندگان و كارگردانان و بازيگران متوجه بشن كه بيننده درك خوبى از فيلمنامه داره و براى اين بخش ارزش بيشترى قائل بشن.
 
 
 

اخیرا تصویری از نوزاد سوری در فضای مجازی منتشر شده است که در مقابل پلیس ترکیه نشسته است، تعلل کودک در همراهی والدینش برای ادامه مسیر یونان، لبخند به لب افراد پلیس ترکیه نشانده اما این افراد همچنان از ورود پناهجویان به ترکیه جلوگیری می کنند.
 
بهنام تشکر با انتشار این عکس واکنش خود را در مقابل پناهجویان سوری نشان داد.
 
وی نوشت: بی گناه ترین و زیباترین مهاجر این روز ها.
 
 

بهنوش بختیاری با انتشار عکسی از خود و اکبر عبدی از پیوستن این هنرمند به گروه محله گل و بلبل خبر داده است.
وی نوشت: آقای اکبر عبدی سلطان بازیگری به جمع محله گل وبلبل پیوست..مایه افتخار منه که در یک کار کودک درکنار استاد مسلم بازیگری کار کنم...عمو جون اکبر زنده باشی الهی..اول مهرتون مبارک....بازم مدرستون دیر نشه......یاعلی
 
 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
گیرنده دیجیتال موبایل
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فریاد زیر آب و آدرس iranshahab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 133
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 66
:: بازدید هفته : 113
:: بازدید ماه : 111
:: بازدید سال : 1578
:: بازدید کلی : 231353